Tulipanaksjonen 2023

Publisert av Dag Thomassen den 23.04.23. Oppdatert 01.12.23.
Lions har valgt å sette søkelys på tiltak som virker holdningsskapende og forebyggende mot narkotika. De unge vet mye om narkotika, men ikke nok om å ta de riktige valgene. Et godt skole- og læringsmiljø er viktig for å styrke barns sosiale kompetanse. Lions har derfor utviklet et undervisningsprogram som heter "Mitt Valg". Tusenvis av barn og unge får hver dag trening i å ta ansvar, kommunisere, få økt selvtillit, ta beslutninger og sette seg mål.
Så hva venter du på? Bli med på Lions Tulipanaksjon 28. og 29. april 2023 i Fetsund! Kjøp en bukett tulipaner eller VIPPS en donasjon til 99520. Du vil ikke bare glede deg selv eller noen du er glad i med vakre blomster, men også bidra til et bedre liv for mange barn og unge i Norge! Sammen kan vi gjøre en forskjell.